بازدید میدانی وزیر جهاد کشاورزی از روستابازار تعاون روستایی هرمزگان
1403/01/11

محمد علی نیکبخبت وزیر جهاد کشاورزی عصر روز چهارشنبه 8 فروردین ماه به همراه تعدادی از معاونین خود از بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی تعاون روستایی خلیج فارس در بندرعباس بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه سفر خود به هرمزگان ضمن بازدید ازروستا بازار خلیج فارس با اشاره به اهمیت اجرای این چنین طرح ها، اظهار کرد: با توجه به این که عموما در اکثر کالا ها نوسانات قیمت صورت می گیرد، این طرح در ثبات قیمت‌ها اثرگذار است.
محمدعلی نیکبخت اظهارامیدواری کرد؛ بازارچه های ایجاد شده موجب شود تا فضای بازار آرام باشد و دسترسی شهروندان و مردم به کالاها با قیمتی نازل‌تر از قیمت بازار، توسط تولید کنندگان انجام شود.
وی ادامه داد: علاوه بر عرضه محصولات کشاورزی کالاهای تنظیم بازاری مانند مرغ، گوشت، برنج، شکر و ... باید در این بازارچه ها بصورت مستقیم با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه ارائه ‌شود
وزیر جهاد کشاورزی در این بازدید ضمن تقدیر از عملکرد شبکه تعاون روستایی، گفت: بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی مانند طرح روستا بازارها عمدتا عملکرد بسیار خوبی داشتند.
تعداد مشاهده خبر62 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :5 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal