حضور معاون وزیر جهادکشاورزی در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای تشکل های تعاون روستایی هرمزگان
1401/03/08
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، دکتر اسماعیل قادری فر و تیم همراه از غرفه دستاوردها و توانمندی های تشکل های تعاون روستایی هرمزگان در این نمایشگاه بازدید و اقدامات صورت گرفته را مثبت ارزیابی و اظهار امیدواری کرد: تعامل و همکاری تشکل های تعاون روستایی استان ها با همدیگر موجب رونق تولید، توسعه و نوآوری در حوزه های مختلف کشاورزی و صنایع روستایی همچنین صادرات محصولات می شود.
وی از نزدیک با تولیدات و محصولات تشکل های تعاون روستایی هرمزگان در بخش کشاورزی و روستایی آشنا و مشارکت مردمی را مورد نظر قرار داد و به روند استفاده از شرکت های دانش بنیان کارهای کشاورزی در کنار بهره مندی از تجارب و دانش بومی تشکل های تعاون روستایی استان تأکید نمود.
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی با اشاره به نامگذاری سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: در راستای تکمیل زنجیره امنیت غذایی کشور تداوم و برگزاری هدفمند اینچنین نمایشگاه ها همراه با تعامل و انتقال داده‌های تشکل‌ها امری مهم و حیاتی است.
در این نمایشگاه اتحادیه تعاونی روستایی خلیج فارس استان، اتحادیه تعاون روستایی شهرستان رودان، شرکت تعاون روستایی جغین و سایر تشکل های تحت پوشش تعاون روستایی هرمزگان با هدف نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای شبکه تعاونی های روستائی استان و بهره‌مندی از تجربیات تشکل های سراسر کشور حضور پیدا کردند.
نمایشگاه دستاوردهای تشکل های تعاون روستایی ایران از 3 لغایت 5 خردادماه در محل نمایشگاه های امین آباد تهران با حضور کلیه تشکل های تعاون روستایی سراسر کشور برگزار شد.
انتهای پیام/
تعداد مشاهده خبر272 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :2 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal