بیانیه سطح توافق خدمات

بیانیه سطح توافق خدمات

مراجعین محترم؛

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال سازمان تعاون روستایی هرمزگان به آگاهی مراجعین محترم می رسد:

• هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط سازمان تعاون روستایی استان هرمزگان برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.

• این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روش‌های نظارت و مسئولیت‌های سازمان تعاون روستایی استان هرمزگان را در صورت لزوم مشخص می‌کند.

مسئولیت و تعهدات:

۱این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش پرسش و پاسخ و یا بخش تماس با ما یا برای ثبت شکایات از طریق سامانه ثبت شکایت به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.

۲حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با مدیر سازمان و سایر حوزه ها به صفحه ارتباط با ما مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات سازمان تعاون روستایی استان هرمزگان و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.

۳به محض ثبت درخواست یا شکایت کد رهگیری و رمز برای درخواست کننده ایجاد می شود و از طریق ردیابی نامه در سامانه میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.

۴این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.

۵- در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است در نظرسنجی سازمان تعاون روستایی استان هرمزگان شرکت فرمایید.


تاریخ به روزرسانی: 1399/02/30
تعداد بازدید: 229
Powered by DorsaPortal