سرپرست اداره تعاون روستایی میناب معرفی شد
1402/03/09

در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری میناب برگزار شد از تلاش های مصیب رمضانی، رئیس سابق تجلیل و سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان میناب معارفه شد.

حمیدرضا جهانگیری معاون ادارای و پشتیبانی مدیریت تعاون روستایی هرمزگان؛ در آیین معارفه از مسئولیت پذیری در نظام اسلامی بعنوان یک امانت الهی و فرصت خدمت یاد کرد و گفت: قبول مسئولیت کار بسیار دشواری است، زیرا خدمت کردن به مردم عشق و علاقه وافری می خواهد که باید در نهاد یک مدیر وجود داشته باشد.

جهانگیری اظهار داشت: با وجود پتانسیل های خوب در شهرستان میناب، بستر لازم برای توسعه و ایجاد ارائه خدمات به اعضا و روستاییان عزیز فراهم است و دراین جهت وظیفه اداره تعاون روستایی این شهرستان بیش از گذشته در زمینه حمایت و پشتیبانی و فعال کردن تعاونیهای شهرستان های میناب ، سیریک و بشاگرد سنگین تر خواهد بود.

فرماندار میناب نیز در این آیین گفت: تعاون روستایی می تواند یکی از ادارات تاثیر گذار در این مناطق باشد که با حمایت از متولیان امر اشتغال و سرمایه گذاری؛ هر چه بیشتر دولت را در اجرای برنامه های اشتغالزایی و رشد تولید ملی و مهار تورم همراهی نماید./

انتهای پیام/

تعداد مشاهده خبر52 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal