فعالیت بیش از 160 تشکل تعاونی روستایی در هرمزگان
1401/11/11

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، عیسی برخورداری مدیرتعاون روستایی هرمزگان اظهار داشت: گسترش و تقویت تعاون، توسعه عملیات اقتصادی، بازاریابی، بازرگانی و خدمات تعاونی در روستاها از اهداف مهم سازمان تعاون روستایی به شمار می آید.

وی با اشاره به اینکه شبکه مردمی تعاونی های روستایی نقشی موثر و اساسی در تنظیم بازار محصولات کشاورزی دارد، تصریح کرد: بیشترین فعالیت تعاونی‌های استان در بخش‌های خرید و فروش محصولات کشاورزی در قالب تضمینی و توافقی، تامین و توزیع نهاده‌های کشاورزی و دامی، مواد سوختی مورد نیاز روستاییان، آرد روستایی و سایر فعالیت ها می باشد.

برخورداری بیان داشت: هم اکنون 165 تشکل تعاونی روستایی در سطح هرمزگان وجود دارد که از این تعداد 120 تشکل فعال و مابقی این تشکل های تعاونی روستایی نیمه فعال می باشند.

وی با بیان اینکه 10 اتحادیه تعاونی روستایی استانی و شهرستانی در استان فعالیت می کنند خاطرنشان کرد: مجموعا 64 شرکت تعاونی روستایی، 27 شرکت تعاونی تولید کشاورزی و شرکت سهامی زارعی، 13 واحد نظام صنفی کارهای کشاورزی استانی و شهرستانی، 45 شرکت تعاونی کشاورزی، 6 شرکت تعاونی بانوان روستایی به در سطح استان هرمزگان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

تعداد مشاهده خبر147 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal