بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از مجموعه تعاون روستایی هرمزگان
1401/06/27

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، در جریان این بازدید که مدیر بازرسی محصولات کشاورزی و جمعی از مدیران ستادی این سازمان نیز حضور داشتند، عباس مویدی ضمن بازدید از بازارچه تعاون روستایی و بخش‌های مختلف این مجموعه اظهار کرد: تعاون روستایی اهرم قوی جهاد کشاورزی در ثبات امنیت غذایی هست.

وی افزود: شبکه تعاون روستایی به لحاظ ساختاری و کارکردی اهرم بسیار قوی جهاد کشاورزی در ثبات امنیت غذایی است و باید از این ظرفیت بیش از پیش استفاده کرد تا بتوانیم به نحو مطلوب در امورات اجرایی پیشگام باشیم.

سیروس اسدپور مدیر تعاون روستایی استان نیز در این بازدید با اشاره به عرضه کالاها به قیمت تعاونی در فروشگاه های تحت پوشش این شبکه اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مردم، کاهش واسطه‌ها و حذف دلال‌ها از اهداف شبکه تعاونی روستایی در تنظیم بازار است.

وی تصریح کرد: در راستای کاهش هزینه‌ها و تنظیم بازار ، تولید محصولات کشاورزی طبق الگوی کشت در دستور کار تولید کنندگان استان قرار گیرد و تعاون روستایی در ترویج و فرهنگ‌سازی تولید این مهم پیشگام می باشد.

در پایان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، مدیر تعاون روستایی استان به اتفاق مدیر بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی، رئیس بازرگانی تعاون روستایی، مدیرعامل اتحادیه استان از بازار روز بندرعباس بازدید و بر نحوه چگونگی توزیع و تنظیم بازار مرغ و گوشت نظارت کردند و تمهیدات لازم برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش احتمالی قیمت‌ها صورت گرفت.

انتهای پیام/

تعداد مشاهده خبر194 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal