تخصیص اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی جهت انبارهای تعاون روستایی بندرعباس
1401/06/07

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی شهرستان بندرعباس، عیسی برخورداری در کمیته برنامه ریزی این شهرستان که با ریاست مرودی فرماندار شهرستان و با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه استان هرمزگان ومدیران دستگاههای اجرایی شهرستان جهت تقسیم اعتبارات وتملیک دارایی استانی برگزار شد، گفت: تخصیص این اعتبارات نشان از توجه ویژه دولت به این شبکه مردمی است که برای نخستین بار بطور مستقیم انجام شده است.

وی افزود: دراین میان با پیگیری و رایزنی های سازمان تعاون روستایی وفرماندار ومسئولین شهرستان مبلغ 250 میلیون تومان اعتبارات جهت تعمیر انبارهای شهرستان بندرعباس به این پروژه اختصاص یافت.

عیسی برخورداری پور بابیان اینکه یکی از مهمترین موانع تجهیز زیر ساخت و توسعه فرآوری بسته بندی محصولات کشاورزی عدم تخصیص اعتبار است تصریح کرد: از آنجایی که نقش کلیدی شبکه تعاون روستایی در حمایت از بهره برداران بخش کشاورزی به استفاده از تفکر ودانش فنی درراستای بهبود وضعیت موجود افزایش بهره وری و استفاده بهینه ازامکانات موجود می باشد، ضرورت ایجاد حمایت دولت از زیرساخت های موجود شبکه تعاون روستایی مورد تاکید است.

رئیس تعاون روستایی بندرعباس درادامه گفت: با توجه به لزوم فراهم آوری تجهیزات وتوسعه صنایع تبدیلی وزیر ساخت های لازم درجهت سرویس دهی هرچه بهتر به بهره برداران وکشاورزان عضو شبکه تعاون روستایی این مقدار اعتبارات از لحاظ کمی و کیفی در این حوزه توجه بیشتری شود وامیدوار هستیم به شبکه تعاون روستایی اهمیت بیشتری در تخصیص اعتبارات داده شود.

عیسی برخورداری پور با بیان اینکه اعتبارات تخصیص یافته منجر به تکمیل فقط یک پروژه می باشد؛ خواستار همکاری بیشتر مسئولین نسبت به تخصیص اعتبار بیشتر به تعاون روستایی و پیگیری برای باقی اعتبارات جهت تسریع در تکمیل و تجهیز وبهره برداری دیگر پروژه های شبکه گسترده تعاون روستایی شد.

انتهای پیام/

تعداد مشاهده خبر223 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal