سخن روز /
مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران خبر داد:
عرضه مستقیم توسط شبکه تعاون روستایی استان تهران در مراکز عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و صنایع غذایی
1401/12/21
مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران از عرضه مستقیم توسط شبکه تعاون روستایی استان تهران در مراکز عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و صنایع غذایی خبر داد.

✅به گزارش پات، لشکری مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران با اشاره به افتتاح "مراکز عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و صنایع غذایی" توسط وزیر جهاد کشاورزی در روز گذشته، گفت: این مهم در راستای رسالت تعاون روستایی در عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به منظور تنظیم بازار و تعامل بین تولید کننده و مصرف کننده انجام شده است.

⬅️وی افزود: اتحادیه شرکت‌های تعاون روستایی شهرستانهای تهران و شمیرانات به عنوان نماینده سازمان تعاون روستایی استان تهران، عرضه مستقیم محصولات کشاورزی تنظیم بازار به ویژه کالاهای اساسی نظیر گوشت، مرغ، سیب درختی، پرتقال، سیب زمینی، پیاز و ... را در نمایشگاه‌های بهاره در "بوستان ولایت"، "بوستان پلیس" و " مصلی امام خمینی" آغاز کرده و در تعامل با شرکت پشتیبانی امور دام، گوشت و مرغ تنظیم بازاری را نیز عرضه میکند.

⬅️مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران اهداف این نمایشگاه ها را دسترسی سهل تر، با قیمت مناسب و جلوگیری از التهاب بازار در ایام پایانی سال عنوان کرد و افزود: تعاملات لازم در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف، با نظارت مستمر در دستور کار قرار دارد.

⬅️گفتنی است، مراکز عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و صنایع غذایی 18 لغایت 27 اسفند ماه در " بوستان ولایت"، " بوستان پلیس" و " مصلی امام خمینی(ره) و همزمان در 100فروشگاه تعاونی مصرف در کلیه استان ها پذیرای بازیدکنندگان است.
 
خبرنگار: روح الله ابن علیپور 
تعداد مشاهده خبر1538 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal